Login

Login
Friday, 16 November 2018

Piagam Pelanggan

  • Last Updated: Monday, 30 July 2018 15:17
  • Published: Friday, 27 July 2018 08:51
  • Written by Super User

PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN BAHAGIAN PEMBANGUNAN KESIHATAN KELUARGA

JAN – JUN 2016

 

1.

Semua surat yang diterima akan diperakui penerimaanya

100%

 

100%

 (4327/4327)

 -

 

2.

Semua minit mesyuarat utama BPKK yang dipengerusikan oleh Timbalan Pengarah dan ke atas atau wakil, dikeluarkan dalam tempoh masa 2 minggu

100%

58%

 

A.Punca Kelewatan:

1.    Pertindihan dengan lain-lain tugas.

2.    Memerlukan susulan dengan Desk Officer yang berkaitan dan ini akan mengambil masa.

B.Tindakan penambahbaikan:

1.     Surat peringatan kepada semua Unit

2.     Pembentangan dan perbincangan di Mesyuarat Pengurusan Bahagian

3.     Penyediaan tool dokumentasi maklumat mesyuarat yang diadakan sebagai satu langkah bagi memastikan minit mesyuarat disediakan dalam tempoh masa yang ditetapkan.

 

3.

Semua aduan akan disiasat

100%

Tiada aduan diterima

 -