Login

Login
Tuesday, 28 February 2017

Piagam Pelanggan 2011

  • Published: Wednesday, 08 October 2014 21:32
  • Written by Super User

 

BIL.

JANJI / INDIKATOR

SASARAN

PENCAPAIAN

JAN – DIS 2011

1

Sentiasa memberi layanan yang sopan dan mesra

Layanan yang sopan dan mesra

 

Sentiasa dilaksana dan diamalkan

2

Menyediakan program yang komprehensif dan profesional

Program yang komprehensif dan profesional

Program preventif, promotif, rawatan dan rehabilitatif disediakan diperingkat klinik kesihatan

 

3

Menyediakan perkhidmatan yang berkualiti dengan mengambil kira keperluan pelanggan

Perkhidmatan yang berkualiti

Perkhidmatan yang disediakan diperingkat klinik kesihatan merangkumi semua peringkat umur (womb to tomb) dari antenatal sehingga warga emas

 

4

Memberi maklumat maklumbalas serta nasihat dengan tepat, cepat dan terkini

 

4.1

Semua surat yang diterima akan diperakui penerimaannya

 

100%

100%

4.2

Semua surat akan dijawab dalam masa 3 hari bekerja bagi tindakan segera dan 5 hari bekerja bagi surat biasa

 

100%

87.2%

4.3

Semua kertas kerja akan disiapkan dalam masa satu bulan selepas tarikh penerimaan

 

100%

100%

4.4

Semua aduan akan disiasat.

100%

Tiada aduan terhadap Bahagian Pembangunan Kesihatan Keluarga (BPKK) diterima