Login

Login
Thursday, 19 October 2017

Piagam Pelanggan 2015

  • Published: Thursday, 29 October 2015 08:31
  • Written by Super User

PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN BAHAGIAN PEMBANGUNAN KESIHATAN KELUARGA

JAN – DIS 2015

1.

Semua surat yang diterima akan diperakui penerimaanya

 

100%

 

100%

 (9875/9875)

Mencapai Sasaran

 

2.

Semua minit mesyuarat utama BPKK yang dipengerusikan oleh Timbalan Pengarah dan ke atas atau wakil, dikeluarkan dalam tempoh masa 2 minggu

 

 

 

100%

66.18%

Tidak Mencapai Sasaran

 

A.Punca Kelewatan:

1.    Pertindihan dengan lain-lain tugas.

2.    Kompleksiti maklumat memerlukan susulan dengan Desk Officer yang berkaitan dan ini akan mengambil masa.

 

B.Tindakan penambahbaikan:

1.     Surat peringatan kepada semua

Unit

2.     Pembentangan dan perbincangan di Mesyuarat Pengurusan Bahagian

3.     Penyediaan tool dokumentasi maklumat mesyuarat yang diadakan sebagai satu langkah bagi memastikan minit mesyuarat disediakan dalam tempoh masa yang ditetapkan.

 

3.

Semua aduan akan disiasat

 

100%

Tiada aduan terhadap Bahagian Pembangunan Kesihatan Keluarga diterima bagi tempuh Jan – Dis 2015